بانک مرکزی اروپا درصدد افزایش ضریب امنیت آی تی

بانک مرکزی اروپا درصدد افزایش ضریب امنیت آی تی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۹ | ۱۳۹۶/۰۳/۳۰

بانکداری 24: بانک مرکزی اروپا به منظور افزایش ضریب امنیت آی‌تی (فناوری اطلاعات) از تمامی بانک‌های این منطقه خواست از ابتدای تابستان تمامی اتفاقات بزرگ سایبری خود را گزارش کنند.
به گزارش بانکداری 24، سابین لوتنشلاگر عضو هیأت مدیره این بانک گفت: در سال ۲۰۱۶ یک مرحله آزمایشی را با موفقیت انجام دادیم و اکنون درصدد اجرای بلند مدت این برنامه برای تمامی بانک های تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی اروپا هستیم.

وی افزود: بانک ها از ابتدای تابستان باید تمامی فعالیت های سایبری مهم خود را گزارش کنند.

لوتنشلاگر خاطرنشان کرد: این امر به ما برای ارزیابی تعداد فعالیت های سایبری بانک ها و چگونگی رفع تهدیدهای سایبری آنها کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران
security code
اخبار مرتبط