
اعتراض سهامداران به مسئولان بورس
بانکداری 24: در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، برخی سهامداران کنتورسازی نسبت به توقف نماد شرکت و زیان خود، به مسئولان سازمان بورس اعتراض کردند.
به گزارش بانکداری 24، امروز و در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، برخی سهامداران کنتورسازی نسبت به زیان خود در بورس به مسئولان سازمان بورس اعتراض کردند.
به نوشته فارس،حدود ۵۰ نفر از سهامداران این شرکت بورسی که نیمه تابستان پارسال تا کنون با توقف نماد معاملاتی این ناشر از سوی سازمان بورس مواجه هستند، به مسئولان مربوطه اعتراض کردند.
به نوشته فارس،حدود ۵۰ نفر از سهامداران این شرکت بورسی که نیمه تابستان پارسال تا کنون با توقف نماد معاملاتی این ناشر از سوی سازمان بورس مواجه هستند، به مسئولان مربوطه اعتراض کردند.
نظرات کاربران
آخرین اخبار اقتصادی




