اعتراض سهامداران به مسئولان بورس

اعتراض سهامداران به مسئولان بورس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۵ | ۱۳۹۶/۰۱/۲۶

بانکداری 24: در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، برخی سهامداران کنتورسازی نسبت به توقف نماد شرکت و زیان خود، به مسئولان سازمان بورس اعتراض کردند.
به گزارش بانکداری 24، امروز و در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، برخی سهامداران کنتورسازی نسبت به زیان خود در بورس به مسئولان سازمان بورس اعتراض کردند.
به نوشته فارس،حدود ۵۰ نفر از سهامداران این شرکت بورسی که نیمه تابستان پارسال تا کنون با توقف نماد معاملاتی این ناشر از سوی سازمان بورس مواجه هستند، به مسئولان مربوطه اعتراض کردند.

برچسب ها:

بورس ،سهام 

نظرات کاربران
security code
اخبار مرتبط