عرضه نفت در بورس هفتگی می شود

عرضه نفت در بورس هفتگی می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۶ | ۱۳۹۷/۱۲/۰۴

بانکداری ایده‌ال:وزیر نفت اعلام کرد: وزارت نفت هر هفته طلای سیاه را در بورس عرضه می‌کند.
به گزارش بانکداری ایده آل، بیژن نامدار زنگنه در خصوص فروش نفت در بورس، گفت: ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا فروش نفت در بورس جا بیفتد، اما وزارت نفت هر هفته طلای سیاه را در بورس عرضه می کند

از سویی دیگر، وزیر نفت، با بیان اینکه سفرهای لازم برای فروش نفت انجام شده است، افزود: به دنبال نمایش کارهایم نیستم، چراکه سفرها و مذاکرات باید منفعتی برای کشور داشته باشد و احتمال موفقیت در آن بالا باشد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، از رایزنی ها و مذاکرات پشت پرده و آشکار برای فروش نفت کشور خبر داد.

برچسب ها:

نفت ،بورس 

نظرات کاربران
security code
اخبار مرتبط