استقبال صرافی‌ها از بخشنامه بانک مرکزی

استقبال صرافی‌ها از بخشنامه بانک مرکزی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۵ | ۱۳۹۷/۰۹/۱۱

بانکداری ایده‌ال:مدیر روابط عمومی کانون صرافان گفت: از بخشنامه جدید بانک مرکزی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به منابع ارزی استقبال می‌کنیم.
به گزارش بانکداری ایده آل،کامران سلطانی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی کانون صرافان ایرانیان در واکنش به بخشنامه جدید بانک مرکزی اظهار کرد: این بخشنامه دو فایده بسیار خوب برای منابع ارزی کشور به دنبال دارد و آن هم تأمین آسان‌تر این منابع است و تأکید می‌کنیم که این بخشنامه مورد استقبال صرافی‌ها قرار گرفته است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران ،وی افزود: در یکی از بندهای این بخشنامه به صادرکنندگان اجازه فروش ارزهای خارجی به سامانه سنا داده شده که موجب می‌شود تجّاری که تمایلی به فروش ارز به سامانه نیما نداشتند، ارزهای حاصل از صادرات خود را با نرخی نزدیک به قیمت بازار به صرافی‌های مجاز ارائه کنند، این روند بسیار خوب بوده و موجب می‌شود دیگر صادرکنندگان از ارائه ارز خود به چرخه ارزی کشور امتناع نکنند.

برچسب ها:

صرافی‌ ،بانک مرکزی 

نظرات کاربران
security code
اخبار مرتبط